Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Contact, wij helpen je verder.

Laatste update 13-09-2018 / 21:53

Na veel gesprekken met diverse geïnteresseerden is het niet gelukt om het bedrijf door te starten vóór een faillissement (overname). Dit bekent concreet dat na 7,5 jaar helaas het faillissement is aangevraagd. Wij bedanken onze klanten, leveranciers en partners voor het vertrouwen en de samenwerking in de afgelopen jaren namens het hele team van Eyoba. Wij hebben goede hoop dat na afloop het bedrijf in een andere vorm een nieuwe toekomst zal krijgen.



Update 10-09-2018 / 13:24

Op dit moment zijn wij nog in gesprek met één van de aangegeven partijen waar wij een definitieve beslissing (uitsluitsel) van verwachten vóór woensdag 12 september om 24:00 uur. Dit betekent tevens dat uiterlijk donderdag 13 september hier het definitieve bericht m.b.t. het doorstart / overname traject wordt medegedeeld.



Update 04-09-2018 / 14:40

Op dit moment zijn wij concreet in gesprek met 3 partijen om het bedrijf door te starten vóór een faillissement (overname), dit is een toename t.o.v. van ons laatste bericht. Dit traject vergt momenteel al onze aandacht. Als dit gerealiseerd wordt zal het aantal gedupeerden sterk geminimaliseerd worden, hier gaat onze voorkeur naar uit.

We verwachten vrijdag 7 september hier definitief bericht over te kunnen geven, de desbetreffende deadline is tevens met de partijen gecommuniceerd.



Update 30-8-2018 / 20:59

Op dit moment zijn wij concreet in gesprek met partijen om het bedrijf een kans te geven op doorstart vóór een eventueel faillissement. Dit traject heeft de voorkeur omdat het aantal gedupeerden dan geminimaliseerd wordt.

We verwachten binnen 3 werkdagen concreet uitsluitsel over dit traject en hopen op goed resultaat. Indien het traject niet succesvol kan worden afgerond wordt dit hier direct vermeld.



Update 28-8-2018 / 9:44

Helaas is na 7,5 jaar Eyoba B.V. in financieel zwaar weer geraakt. Er wordt nog met man en macht gewerkt om een doorstart te realiseren om zo de schade voor iedereen zoveel als mogelijk te beperken. Daar gaat nu al onze energie en aandacht naar uit.

De website staat nog live, maar het is al enige tijd niet mogelijk om een bestelling af te ronden. De website staat nog live om een eventuele doorstart mogelijk te maken.

We kunnen momenteel niets voor u doen en hoe vervelend ook vragen u om uw begrip en geduld in deze lastige situatie. Het gaat ons zeer aan het hart en wij kunnen u verzekeren dat wij er alles aan zullen doen om zo snel en goed mogelijk naar een oplossing toe te werken.

Deze week (week 35) zal o.a. op deze pagina er meer informatie komen m.b.t. de contactgegevens van de doorstart en/of de persoon die alle lopende zaken en vragen met u kan afhandelen.



In de vakantieperiode kan de antwoordtijd op vragen langer zijn dan u van ons gewend bent. Gemiddeld worden vragen binnen 2 werkdagen beantwoord. Wij doen uiteraard ons best om alle vragen z.s.m. te beantwoorden.

Op vrijdag 28 juni 2018 is de klantenservice gesloten i.v.m. ons jaarlijkse teambuilding event. Maandag 2 juli om 09:00 staat het hele team weer klaar om de vragen te beantwoorden.




Bereikbaarheid klantenservice:

Let op! Vanaf juni (zomerperiode) gelden de onderstaande tijden voor de bereikbaarheid van de klantenservice.


Ma t/m Do 09:00 - 12:30 / 13:00 - 17:00
Vrijdagen (augustus). De klantenservice is op vrijdag alleen per e-mail bereikbaar zodat wij uw vragen sneller kunnen beantwoorden. Gesloten
Zaterdag Gesloten
Zondag Gesloten

Bel direct via +31 (0)26-2600036 of vul ons contactformulier in.

* Vereiste velden